Lidl wprowadza do swoich sklepów mniejsze koszyki na zakupy
Jak tłumaczy spółka to rozwiązanie jest dedykowane tym, którzy przychodzą do sklepu po mniejsze sprawunki, gdyż pojemność koszyka to jedynie 40 litrów.
Po serii testów, przeprowadzonych na początku tego roku, Lidl zdecydował się na stałe wprowadzić do swoich sklepów koszyki na mniejsze zakupy. Do pierwszego marca klienci Lidla musieli korzystać jedynie z dużych wózków - informuje polski oddział sieci.
Jak tłumaczy spółka to rozwiązanie jest dedykowane tym klientom, którzy przychodzą do sklepu po mniejsze sprawunki, gdyż pojemność koszyka to jedynie 40 litrów.
- Sugestie klientów oraz wygoda dokonywania zakupów w naszych sklepach są dla nas bardzo ważne. Wyniki testów udowodniły, że konsumenci doceniają wybór i chętnie korzystają zarówno z dużych wózków, jak i nowych, mniejszych koszyków - mówi Anna Biskup, PR manager z Lidl Polska.
Lidl ma w Europie 10 tys. sklepów, z czego w Polsce ponad 550.