Trwa ładowanie...
marka
10-12-2009 05:05

Marki odporne na kryzys

Orlen, PKO Bank Polski i PZU to najdroższe polskie marki w szóstej edycji rankingu "Rzeczpospolitej" najcenniejszych w naszym kraju marek.

Marki odporne na kryzysŹródło: PAP
d1p9mfm
d1p9mfm

Ta pierwsza trójka rankingu jest warta w sumie prawie 10 mld zł, o jedna trzecią więcej niż przed rokiem. Wartość Orlenu oceniono na 3648,3 mln zł, PKO BP - na 3161,0 mln zł, a PZU na 2823,5 mln zł.

Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazły się w kolejności: TP - wartość 2084,5 mln zł, Era - 1584,0 mln zł, Bank Pekao - 1548,3 mln zł, Plus - 1193,3 mln zł, TVN - 1088,4 mln zł, Biedronka - 953,3 mln złi Tyskie - - 908,4 mln zł.

Łączna wartość wszystkich 330 wycenionych w rankingu marek wzrosła w porównaniu z rokiem ubiegłym o 7 mld zł do prawie 58 mld zł.

Oceniając wartość najcenniejszych polskich marek brano pod uwagę wyniki sprzedaży właścicieli marek z poprzedniego roku oraz szacunkową wartość ewentualnej opłaty licencyjnej za korzystanie z danej marki.

d1p9mfm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1p9mfm