Trwa ładowanie...

Naleśniki w ataku na USA

Polskie sieci gastronomiczne chcą podbić rynki zagraniczne

Naleśniki w ataku na USAŹródło: Thinkstockphotos
d1c9ei6
d1c9ei6

Mająca 18 lokali w Polsce (17 to franczyza)
firma Nasz Naleśnik ma już swoje punkty sprzedaży w Irlandii i Kanadzie. Teraz szykuje się do podboju Stanów Zjednoczonych. Naleśnikową franszyzą zainteresowane są też firmy brytyjskie i niemieckie.

Z kolei amerykańskimi babeczkami (cupcakes) krakowskiej firmy Cupcake Corner Bakery zainteresowani są przedsiębiorcy z Niemiec, Ukrainy, Irlandii i Norwegii.

(Nap)

d1c9ei6
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1c9ei6