Internet zwariował na punkcie jej zdjęć. Reklama stała się viralem
Giorgia Villa to włoska gimnastyczka i świeżo upieczona srebrna medalistka igrzysk olimpijskich w Paryżu. Internauci wychwycili, że stosunkowo niedawno sportsmenka była związana dość nietypową umową sponsorską. Zdjęcia Włoszki obiegły sieć lotem błyskawicy.
01.08.2024 | aktual.: 01.08.2024 11:17
We wtorek Giorgia Villa wraz czteroma koleżankami ze swojej drużyny zdobyła srebrny medal w gimnastyce sportowej. To pierwszy drużynowy olimpijski krążek dla reprezentacji Włoch w tej dyscyplinie od 1928 r. O sportsmence w internecie głośno zrobiło się jednak z innego powodu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Serowy sponsoring
Użytkownicy serwisu X szybko dokopali się do zdjęć, na których gimnastyczka pozuje z wielkimi kawałkami sera. Fotografie pochodzą z 2021 r. i były elementem współpracy reklamowej z Parmigiano Reggiano – oficjalnym zrzeszeniu producentów parmezanu.
Agencja marketingowa Impresa e Sport stwierdziła wówczas, że współpraca potwierdza połączenie Parmigiano Reggiano i świata sportu. W komunikacie była także mowa o "jakości i wartości energetycznej, zarówno w uprawianiu sportu, jak i prawidłowym żywieniu."
"Time" zauważył, że od środy wieczorem archiwalne zdjęcia Villi z olbrzymimi kółkami sera zdobyły w serwisie X ponad 11 milionów wyświetleń.
Dla 21-latki to pierwsze igrzyska olimpijskie w życiu. Gimnastyczka zakwalifikowała się również do igrzysk w Tokio w 2021 r. Nie zdołała jednak w nich wystartować ze względu na kontuzję kostki odniesioną tuż przed rozpoczęciem imprezy.