Nowa marka restauracji w Polsce. Pierwszy lokal już otwarty

Polski Stół to nazwa nowej restauracji firmy Gastromall, do której należy m.in. sieć Olimp. Pierwszy lokal z polskimi potrawami został otwarty w Tarasach Zamkowych w Lublinie.

Nowa marka restauracji w Polsce. Pierwszy lokal już otwarty
Źródło zdjęć: © Agencja Gazeta | Jakub Orzechowski/ Agencja Gazeta
Patryk Skrzat

29.01.2018 | aktual.: 29.01.2018 10:58

Nowa marka samoobsługowych restauracji weszła na polski rynek. Jej właściciel - firma Gastromall - otworzyła lokal o nazwie Polski Stół w galerii Tarasy Zamkowe w Lublinie.

W menu Polskiego Stołu, jak sugeruje nazwa, klienci znajdą polskie dania oparte na tradycyjnych polskich produktach. "To kuchnia prosta i naturalna pełna sezonowych warzyw i owoców z certyfikowanych, lokalnych upraw, kiszonek, tłuszczów z lnu i rzepaku" - zapewniają przedstawiciele sieci.

Nowa marka restauracji to już kolejna sieć w portfolio Gastromall. Grupa odpowiada także za znane z polskich centrów handlowych: Olimp, Companeros, The Foodies, Deli Sandwich czy Point Frappe. Gastromall działa na rynku od 1995 r. W sumie posiada kilkadziesiąt lokali.

Nowe sieci wchodzą do polski

O ile Gastromall ze swoimi lokalami działa w Polsce od dawna, o tyle w ostatnim czasie debiutuje nad Wisłą wiele zagranicznych marek. W 2017 r. lokale otworzyły m.in. sieci restauracji Max Burgers i Blue Frogg, a także Papa John's. Pojawiły się także pierwsze punkty sprzedaży popularnych lodów Ben & Jerry's.

Otwierają się jednak nie tylko lokale gastronomiczne. W 2018 r. już zapowiedzianych jest także kilka premier handlowych. Wśród rozpoznawalnych marek zagranicznych, które otworzą się na polskiego zakupowicza, są: niemiecka sieć Tedi czy irlandzki Dealz.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (61)