Nowe logo LINK 4

Po 7 latach LINK4 wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo - zawiadomiła firma w komunikacie.

20.12.2016 17:55

Wynika to z jednej strony ze zmian właścicielskich (LINK4 należy obecnie do Grupy PZU, wcześniej do brytyjskiego ubezpieczyciela RSA), z drugiej, z chęcią odświeżenia wizerunku i nowym pozycjonowaniem.

Jak czytamy w komunikacie, projekt został opracowany przez White Cat Studio, agencję brandingową, w której powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek, takich jak PKO BP, PZU, Alior BankBank czy Netia.

Nowy znak LINK4 jest wizualną interpretacją cyfry 4 - bardzo mocno osadzonej w percepcji marki. System oparty jest na 4 modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela.

LINK4 posiada 4,3 procent udziału w rynku ubezpieczeń komunikacyjnych OC, co daje firmie 5. miejsce na rynku. Jest to główny produkt w portfelu, ale firma chce także zwiększyć udział polis AC i mieszkaniowych, które będą promowane przez reklamy TV. Premiera w pierwszy dzień świąt.

Po III kwartałach LINK4 zebrał w tym segmencie 375 milionów złotych ze składek (wzrost o 60 proc.). Jest częścią Grupy PZU. Zatrudnia ponad 570 pracowników. Współpracuje z 17 tysiącami agentów oraz z bankami (Getin Noble Bank, Alior Bank), sieciami handlowymi (Tesco), brokerami.

Sprzedaje głównie ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne w kanale direct, czyli przez telefon, internet, ale także i przez agentów brokerów, w bankach i sieciach handlowych klientom indywidualnym. Firmom oferuje ubezpieczenia majątkowe.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)