Nowy gang w Biedronce. Hit sieci powraca
Sieć sklepów Biedronka wraca do pomysłu, który przyciągnął do sklepów tłumy klientów. Dyskont szykuje nową akcję lojalnościową związaną z popularnymi pluszakami. Tym razem czas na "Gang Mocniaków" - informuje portal dlahandlu.pl.
Już od 7 lat Biedronka przygotowuje akcje promocyjno-lojalnościowe skierowane do najmłodszych. Klienci w zamian za zebrane naklejki mogą odbierać pluszowe maskotki. Teraz spółka Jeronimo Martins Polska, która jest operatorem sklepów Biedronka, zgłosiła do rejestracji w Urzędzie Patentowym znak towarowy słowny "Gang Mocniaków".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Nauczyciele mają dosyć. "Sytuacja jest dramatyczna. Żenujące pensje i warunki pracy, które są nie do zniesienia"
Zaczęło się od "Gangu Świeżaków"
Pierwsza kampanią, którą stworzyła Biedronka był "Gang Świeżaków". Jej bohaterami były pluszowe maskotki w kształcie warzyw i owoców. Celem akcji była edukacja konsumentów w zakresie zdrowego żywienia. Kampania podbiła serca kosumentów w 2018 r.
Na bazie koncepcji Świeżaków powstały podobne akcje, jak np. "Gang Słodziaków" i "Gang Słodziaków i Magiczny Portal" w 2019, "Gang Fajniaków" w 2020, "Gang Swojaków" w 2021 i "Gang Bystrzaków" w 2022.
Biedronka rozdała już miliony pluszaków i książek
Akcje lojalnościowe są ważnym punktem oferty Biedronki. W ramach dotychczas organizowanych kampanii rozdano ponad 40 milionów maskotek i ponad 6 milionów książek.
Warto przypomnieć, że podczas ostatnich tego typu akcji w sklepach Biedronka klienci zgłaszali problemy z dostępnością pluszaków. Zabawki pojawiały się na aukcjach w popularnych platformach sprzedażowych.
Czy "Gang Mocniaków" okaże się kolejnym hitem sieci? Sieć narazie nie ujawnia szczegółów akcji. Wiadomo jedynie, że znów będziemy mieli do czynienia z maskotkami, grami, także w sieci i kartami lojalnościowymi.