Nowy gang w Biedronce. Hit sieci powraca

Biedronka szykuje kolejną akcję lojalnościową związaną z pluszakami
Biedronka szykuje kolejną akcję lojalnościową związaną z pluszakami
Źródło zdjęć: © East News | SZYMON STARNAWSKI /POLSKA PRESS

15.06.2023 16:28, aktual.: 16.06.2023 08:05

Sieć sklepów Biedronka wraca do pomysłu, który przyciągnął do sklepów tłumy klientów. Dyskont szykuje nową akcję lojalnościową związaną z popularnymi pluszakami. Tym razem czas na "Gang Mocniaków" - informuje portal dlahandlu.pl.

Już od 7 lat Biedronka przygotowuje akcje promocyjno-lojalnościowe skierowane do najmłodszych. Klienci w zamian za zebrane naklejki mogą odbierać pluszowe maskotki. Teraz spółka Jeronimo Martins Polska, która jest operatorem sklepów Biedronka, zgłosiła do rejestracji w Urzędzie Patentowym znak towarowy słowny "Gang Mocniaków".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zaczęło się od "Gangu Świeżaków"

Pierwsza kampanią, którą stworzyła Biedronka był "Gang Świeżaków". Jej bohaterami były pluszowe maskotki w kształcie warzyw i owoców. Celem akcji była edukacja konsumentów w zakresie zdrowego żywienia. Kampania podbiła serca kosumentów w 2018 r.

Na bazie koncepcji Świeżaków powstały podobne akcje, jak np. "Gang Słodziaków" i "Gang Słodziaków i Magiczny Portal" w 2019, "Gang Fajniaków" w 2020, "Gang Swojaków" w 2021 i "Gang Bystrzaków" w 2022.

Biedronka rozdała już miliony pluszaków i książek

Akcje lojalnościowe są ważnym punktem oferty Biedronki. W ramach dotychczas organizowanych kampanii rozdano ponad 40 milionów maskotek i ponad 6 milionów książek.

Warto przypomnieć, że podczas ostatnich tego typu akcji w sklepach Biedronka klienci zgłaszali problemy z dostępnością pluszaków. Zabawki pojawiały się na aukcjach w popularnych platformach sprzedażowych.

Czy "Gang Mocniaków" okaże się kolejnym hitem sieci? Sieć narazie nie ujawnia szczegółów akcji. Wiadomo jedynie, że znów będziemy mieli do czynienia z maskotkami, grami, także w sieci i kartami lojalnościowymi.

Źródło artykułu:WP Finanse
Komentarze (10)