Ostry film w promocji herbat Maspeksu

W ramach promocji konsumenckiej do herbat dla dzieci Ekoland, produkowanych przez Maspex, dodano film ze scenami erotycznymi i wulgarnymi dialogami.

03.03.2010 11:03

W filmie pokazano sceny erotyczne w klubie go-go i półnagie tancerki. Padają w nim dialogi typu: "Cześć suko" czy "Pieprzyłem ją na parkingu". Taki film, który miał być familijnym, dołączył za darmo do herbat granulowanych dla dzieci Maspex. Film o tytule „Psi kłopot" zaskoczył klientów, którzy nabywali herbaty Ekoland w cenie około 3 zł, m.in. w hipermarketach sieci Real.

Na okładce płyty z filmem widnieje hasło reklamowe: "Spędź czas z rodziną przy filmie i herbacie. Szukaj superfilmów dla całej rodziny na innych opakowaniach Ekolandu". Z tyłu jest recenzja, że to film o pisarzu, który kupuje sobie psa i jakie z tego rodzą kłopoty. NIe ma słowa o tym, że zawiera on sceny erotyczne i wulgarny język.

Wadowicki Maspx tłumaczy się, że film wybrała pracująca dla niego agencja marketingowa. Ktoś zapomniał sprawdzić, czy film dołączony do opakowań produktu dla dzieci, spełnia wymogi stawiane filmom dla nieletnich. Maspex zamierza wyciągnąć wnioski z tej wpadki i lepiej kontrolować w przyszłości swoje akcje promocyjne.

filmherbatapromocja
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)