PKP Intercity z nową promocją. Sprawdź, jak kupić bilet za 19 złotych
PKP Intercity przygotowało dla podróżnych specjalną kwietniową ofertę. Ceny biletów na pociągi kategorii TLK i IC zaczynają się już od 19 zł. Tańsze bilety otrzymamy również na pierwszą klasę.
Przewoźnik przygotował specjalną promocję na przejazdy, która trwa od 4 do 26 kwietnia br. W tym czasie codziennie na stronie internetowej: www.intercity.pl//promobilet będzie pojawiała się nowa pula promocyjnych biletów.
- Chcemy aby dzięki PKP Intercity to co dalekie, stawało się dla naszych pasażerów bliskie. W ubiegłym roku przewieźliśmy ponad 68 mln podróżnych, co jest najlepszym wynikiem w historii spółki. W tym roku mamy zamiar poprawić ten wynik - mówi Tomasz Gontarz, Wiceprezes Zarządu PKP Intercity.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W co inwestuje Sebastian Kulczyk? Szczera rozmowa z prezesem KI Dawidem Jakubowiczem w Biznes Klasie
PKP Intercity ruszyło z wielką promocją.
W regulaminie "oferty Promo" czytamy, że PKP sprzedaje promocyjne bilety na przejazdy jednorazowe bez przesiadki w:
- komunikacji krajowej,
- pociągach TLK, IC, EIC i EIP,
- w klasie 2 lub 1 wagonów z miejscami do siedzenia, z wyjątkiem strefy wygody.
Jak podano w oficjalnym komunikacie, promocja łączy się także z ulgami ustawowymi, dlatego studenci, seniorzy czy uczniowie mogą podróżować jeszcze taniej. W ofercie promocyjnej ceny przejazdu pociągami kategorii TLK i IC wyniosą 19 zł, a za przejazd Pendolino zapłacimy 49 zł.
"Jeśli masz prawo do ulgi 37 proc., 51 proc., 78 proc., 95 proc. lub 100 proc., to cenę biletu normalnego obniżymy dodatkowo o wymiar Twojej ulgi - czytamy w regulaminie.
Najniższe ceny dla poszczególnych grup wyniosą:
- studenci (ulga 51 proc.) - od 9,31 zł w pociągach kategorii TLK i IC i od 24 zł w pociągach kategorii EIC i EIP,
- seniorzy i uczniowie (ulga 37 proc.) - od niespełna 12 zł w pociągach kategorii TLK i IC i od 30,87 zł w kategoriach EIC i EIP.
Trwa ładowanie wpisu: twitter
Bilety można kupić w aplikacji mobilnej przewoźnika "PKP Intercity" i na stronie internetowej intercity.pl. Poza tym dostępne są również popularne platformy takie jak: mPay, e-podroznik.pl, KOLEO, SkyCash, Jakdojade, czy lataj.pl.
Zwiększonej puli biletów w niższych cenach towarzyszy wielokanałowa kampania reklamowa prowadzona pod hasłem "Prosta droga do taniego podróżowania". Hasło kampanii nawiązuje do tekstu utworu muzycznego "Drogi proste" Kwiatu Jabłoni, który jest dźwiękowym motywem muzycznym całej kampanii.
PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, a także umożliwia podróżowanie po Europie. Do 2030 r. PKP Intercity planuje uruchamiać około dwa razy więcej pociągów i zwiększyć liczbę pasażerów do niemal 90 mln rocznie. Spółka przyjęła strategię "PKP Intercity - Kolej Dużych Inwestycji", która zakłada inwestycję 27 mld zł w nowoczesny tabor i infrastrukturę.