Problemy z bankowością w ING. Awaria została usunięta
- Chcielibyśmy poinformować, że system bankowości internetowej i mobilnej będzie niedostępny do około godziny 19.30 - poinformował swoich klientów w poniedziałek bank ING. Awaria wywołała spore zamieszanie wśród klientów. Nie działały bankomaty, wpłatomaty i usługi mobilne. Wszystko wskazuje na to, że bank dotrzymał słowa. "Podstawowe funkcje systemu bankowości internetowej i mobilnej zostały już udostępnione. Pracujemy dalej nad przywróceniem pełnej funkcjonalności" - poinformował na Facebooku bank.
Klienci ING mieli poważne problemy z załatwianiem jakichkolwiek spraw. W ciągu dnia wiadomo było, że do 19.30 nie będą działały usługi mobilne a także wpłatomaty oraz bankomaty.
Co więcej, do tej godziny miały nie działać również działać oddziały, bankomaty i wpłatomaty banku oraz wypłaty w bankomatach sieci Planet Cash.
Klienci mogli też mieć problemy z płatnościami kartami.
- W tej chwili robimy wszystko, aby przywrócić normalną pracę systemów - czytaliśmy w skierowanym do klientów komunikacie.
Usterki naprawione
Po godzinie 19:30 - z lekkim opóźnieniem - bank naprawił usterki.
Powinniśmy bać się bankructwa banków?
- Przepraszamy Państwa za wszelkie niedogodności. O sytuacji będziemy informować na bieżąco - pisze ING.