Reklama sfinansuje wiaty w Warszawie?
Stolica rusza z inwestycją publiczno-prywatną. Jak pisze "Puls Biznesu" - władze Warszawy chcą oddać wiaty przystankowe w ręce profesjonalnej firmy.
13.11.2009 | aktual.: 13.11.2009 06:51
W Warszawie do wymiany jest 1580 wiat przystankowych. Miasto zakłada, że na ich wybudowanie i obsługę trzeba wyłożyć 72 miliony złotych - czytamy w gazecie. Jednak firma, która wygra przetarg na budowę przystanków, dostanie wiaty w użytkowanie na określony czas.
Zdaniem Pawła Orlowskiego z City Ambient Media, firmy zajmującej się m.in. doradztwem strategii reklamowych, przystanki zostaną oddane na okres minimum 20 lat. Na każdym z nich może zawisnąć kilka plakatów reklamowych - zauważa "Puls Biznesu".
Zarząd miasta podpisał właśnie umowę na przygotowanie przetargu. Ma on zostać ogłoszony w pierwszej połowie przyszłego roku - czytamy w dzienniku.
Zwycięzca przetargu będzie musiał wybudować co najmniej połowę wiat według wzoru wymyślonego przez konsorcjum Towarzystwo Projektowe - Grzegorz Niwiński, Jerzy Porębski oraz Tejbrant Polska. Reszta pochodziłaby z seryjnej produkcji według wzorów zaproponowanych przez koncesjonariusza.