Rekordowy Czarny Piątek. Polacy rzucili się do sklepów
Tegoroczny Czarny Pątek był rekordowy. Z danych firmy Awin wynika, że przyniósł on sprzedawcom niemal pięćdziesięcioprocentowy wzrost obrotów.
28.11.2017 22:25
Jak podaje "Rzeczpospolita" największą sprzedaż w tym okresie odnotowano w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Poznaniu a także we Wrocławiu i Łodzi.
- Każdy z reklamodawców chciałby wykorzystać nadarzającą się okazję maksymalnie i w związku z tym niektórzy z nich posunęli się do planowego falstartu względem reszty branży, chcąc tym samym uprzedzić konkurencję. Przykładem może być Euro RTV AGD, które swoją akcję promocyjną „Black Weeks” rozpoczęło już na początku listopada, obniżając ceny na część dostępnego asortymentu - powiedział w rozmowie z "Rz" Mateusz Łukianiuk, dyrektor zarządzający polskiego oddziału Awin.
Podczas tegorocznego Black Friday polscy klienci głównie szukali okazji w kategorii ubrania i akcesoria.