Rihanna podkręci sprzedaż Pumy. Marka stawia na kobiety

W trzecim kwartale Puma zanotowała sprzedaż na poziomie 914 mln euro i zysk netto na poziomie 20 mln euro, trochę poniżej oczekiwań analityków.

Rihanna podkręci sprzedaż Pumy. Marka stawia na kobiety
Splash News/Mercury Press/EAST NEWS

06.11.2015 11:46

Niemiecka marka odzieży sportowej Puma pokłada wielkie nadzieje we współpracy z gwiazdą pop Rihanną, którą zatrudniła na stanowisku dyrektora kreatywnego - pisze Reuter's.

W trzecim kwartale Puma zanotowała sprzedaż na poziomie 914 mln euro i zysk netto na poziomie 20 mln euro, trochę poniżej oczekiwań analityków. Winę za nieco słabsze wyniki ponosi mocny dolar.

Puma jednak liczy, że sprzedaż wystrzeli dzięki współpracy z celebrytką. Reklamowane przez Rihannę buty "Creeper" sprzedały się w niektórych sklepach w ciągu godzin lub kilku dni. Spore zamówienia na inne produkty pozwoliły firmie potwierdzić prognozę sprzedaży na cały rok.

Spółka zamierza skupić się na odzieży dla kobiet, której sprzedaż rośnie szybciej niż sprzedaż odzieży dla mężczyzn.

- Biznes kobiecy bardzo się rozwija, skupimy się na tym jeszcze bardziej - powiedział prezes Bjorn Gulden.

Zobacz także:

Źródło artykułu:PAP
pumarihannasprzedaż
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)