Ruszyła nowa kampania reklamowa piwa Tatra

Dziś rozpoczyna się kampania reklamowa piwa Tatra, należącego do Grupy Żywiec. Swoim zasięgiem obejmie największe ogólnopolskie stacje telewizyjne.

Reklamy będą emitowane głownie w TVP i Polsacie. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki. Jest to pierwsza nowa kampania telewizyjna marki z portfela Grupy Żywiec w 2009 r.

Pierwszą emisję nowej reklamy telewizyjnej piwa „Tatra” będzie można obejrzeć dziś wieczorem. Reklama jest opowieścią o świecie prostych, męskich wartości, którym rządzą przejrzyste reguły. Przedstawia surową i jednocześnie majestatyczną naturę, z którą żyją w harmonii bohaterowie reklamy: góral o nieugiętym charakterze i jego przyjaciel, pies. Film ilustruje ich wzajemne zaufanie, przyjaźń i szacunek, czyli cechy cenione przez smakoszy Tatry. Kampania piwa Tatra potrwa kilka miesięcy.

Autor: JS

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)