Ruszyła wielka promocja Biedronki. Odpowiedź Lilda też

Świeżaki po kilku miesiącach wróciły do Biedronki. Na ten ruch tylko czekał Lidl, który w sprzedaży oferuje bardzo podobne Lidlaki. Największe różnice widać w cenach.

Ruszyła wielka promocja Biedronki. Odpowiedź Lilda też
Źródło zdjęć: © East News
Patryk Skrzat

28.08.2017 | aktual.: 28.08.2017 10:10

To już prawdziwa wojna dyskontów na polskim rynku. Biedronka po sukcesie ubiegłorocznej akcji ze Świeżakami, powróciła z kolejnymi maskotkami. Tym razem jednak Lidl dobrze przygotował się na ten ruch. Jednego dnia do obu sieci trafiły pluszowe owoce i warzywa.

W Biedronce zasady ich zdobycia są podobne do ubiegłorocznych. Żeby otrzymać jednego Świeżaka trzeba zebrać 60 naklejek, a na Juniora, czyli mniejszą wersję, 30 naklejek. Jedna przyznawana jest za zakupy o wartości 40 zł. Dodatkowe można zdobyć za kupno świeżych owoców lub warzyw, użycie karty Moja Biedronka oraz zakup produktów ze specjalnej oferty za min. 10 zł.

Aby zdobyć Świeżaka w ten sposób, trzeba wydać na zakupy przynajmniej kilkaset złotych, a bez karty "Moja Biedronka" i odpowiednich produktów nawet ponad 2 tys. zł. Pojedynczą zabawkę można kupić również bez naklejek za 49,99 zł.

Lidlaki są zdecydowanie tańsze. Można je nabyć za 9,99 zł. Jak wypada porównanie Świeżaków i Lidlaków?

BiedronkaLidlświeżaki
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (8)