"Rzeczpospolita": Nie ma mocnych na alkohole

Od grudnia 2013 r. do listopada 2014 r. Polacy wydali na piwo niemal 14,5 mld zł Napój ten zajął pierwsze miejsce wśród dziesięciu najpopularniejszych produktów spożywczych w Polsce - wynika z zestawienia firmy badawczej Nielsen, a informuje o tym "Rzeczpospolita".

"Rzeczpospolita": Nie ma mocnych na alkohole
Źródło zdjęć: © Thinkstockphotos

10.02.2015 | aktual.: 10.02.2015 06:55

Drugie miejsce zajęła wódka, na która wydaliśmy w minionym roku 10,3 mld zł.

Wśród pierwszej dziesiątki produktów wg Nielsena najbardziej - o 5,3 proc. do prawie 5,4 mld zł - wzrosły wydatki na sery. O 5,2 proc. do ponad 3,6 mld zł zwiększyły się wydatki na soki, nektary i napoje.

Więcej na http://www.rp.pl

Źródło artykułu:PAP
alkoholpiwowino
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (18)