Spadła średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej"
Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w
październiku 2008 roku spadła o 4,9 proc. rok do roku i wyniosła
421.867 szt. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
03.12.2008 | aktual.: 03.12.2008 12:32
Wzrosła natomiast sprzedaż "Gazety Wyborczej" miesiąc do miesiąca. Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w październiku było wyższe o 6,6 proc. niż we wrześniu 2008 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika", wydawanego przez Axel Springer Polska, wyniosło w październiku 2008 roku 157.507 egzemplarzy i było niższe niż rok wcześniej o 10,1 proc. Wobec września 2008 roku sprzedaż w październiku spadła o 0,06 proc.
W październiku liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 477.624 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 6,6 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 1,6 proc.
W październiku w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" wzrosło o 2,7 proc., do 197.590 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 0,04 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w październiku wyniosło 155.855 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 9,3 proc. oraz wzrost o 1,1 proc. miesiąc do miesiąca.