Trwa ładowanie...
d1jrblr

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w lutym spadła o 11,4 proc. rdr (opis)

3.4.Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety
Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w lutym 2009 roku
391.502 sztuki i było o 11,4 proc. niższe...

d1jrblr
d1jrblr

3.4.Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w lutym 2009 roku 391.502 sztuki i było o 11,4 proc. niższe wobec lutego 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w lutym 2009 roku było niższe o 1,8 proc. w stosunku do stycznia 2009 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika", wydawanego przez Axel Springer Polska, wyniosło w lutym 149.013 egzemplarzy i było niższe niż rok wcześniej o 11,2 proc. Wobec stycznia 2009 roku sprzedaż wzrosła o 3,1 proc.

W lutym liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 500.066 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 4,3 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 6,3 proc.

W lutym w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 7,6 proc., do 211.902 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 2,4 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w lutym wyniosło 149.515 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 6,2 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 1,8 proc.(PAP)

bas/ ana/

d1jrblr
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1jrblr