Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" we wrześniu spadła o 10,87 proc. rdr (opis)

5.11. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło we wrześniu 2008 roku 395.849 sztuk i było o 10,87 proc. niższe...

05.11.2008 | aktual.: 06.11.2008 14:57

5.11. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło we wrześniu 2008 roku 395.849 sztuk i było o 10,87 proc. niższe wobec września 2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" we wrześniu 2008 roku było wyższe o 0,24 proc. niż w sierpniu 2008 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika", wydawanego przez Axel Springer Polska, wyniosło we wrześniu 2008 roku 158.476 egzemplarzy i było niższe niż rok wcześniej o 2,48 proc. Wobec sierpnia 2008 roku sprzedaż we wrześniu wzrosła o 0,26 proc.

We wrześniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 469.884 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 5,46 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 4,03 proc.

We wrześniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 1,27 proc., do 196.734 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 5,65 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" we wrześniu wyniosło 154.103 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 7,94 proc. oraz wzrost o 1,70 proc. miesiąc do miesiąca. (PAP)

bas/ asa/

Źródło artykułu:PAP
mediadziennikiprasa
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)