Starbucks oszukiwał klientów. Sieć oszczędzała na mleku
Klienci mogą czuć rozżalenie. Postanowili złożyć pozew przeciwko sieci. Czy wygrali sprawę?
oprac. Ewa Wieczorska
22.06.2016 15:17
Dwóch niezadowolonych klientów z USA postanowiło wytoczyć sprawę sieci Starbucks. Uważają, że ich kawy zawierały mniej mleka, niż powinny. Rozprawa już się odbyła.
Jak twierdzą poszkodowani, ich kawy zawierały aż o 25 proc. mniej mleka niż powinny. Klienci zauważyli, że linia zaznaczona na dzbankach do podgrzewania mleka, która powinna pokazywać sugerowaną objętość kawy, jest narysowana zbyt nisko. Klienci doszli do wniosku, że w ich caffe latte brakuje 1/4 mleka. Postanowili złożyć pozew.
Sąd rejonowy w San Francisco przyznał rację poszkodowanym. Orzekł bowiem, że klienci mogą dochodzić odszkodowania za oszustwo - donosi "The Guardian". Reklamy Starbucksa wprowadziły klientów w błąd, a to wystarczy, by firma poniosła konsekwencje.