Starbucks zaprasza na coś mocniejszego niż kawa
Starbucks złożył już wniosek o koncesję na sprzedaż alkoholu w pięciu barach tej sieci w stanie Utah.
Słynna sieć kawiarni chce zaproponować swoim klientom w amerykańskim stanie Utah napoje alkoholowe - informuje CNN.
Starbucks złożył już wniosek o koncesję na sprzedaż alkoholu w pięciu barach tej sieci w stanie Utah. Nie są to jednak tradycyjne kawiarnie, ale bary działające pod szyldem Evenings, oferujące alkohol i tapas (przekąski wywodzące się z kuchni hiszpańskiej)
. Starbucks mocno inwestuje w tę gałąź swojego biznesu: obecnie w całych Stanach Zjednoczonych działa ok. 250 lokali w ramach sieci Evenings.
Prawo stanu Utah wymaga, aby w pubach, barach i restauracjach 70 proc. sprzedaży generowały produkty inne niż alkohol.
Obecnie Starbucks oferuje napoje "procentowe" m.in. klientom w Nowym Jorku, Miami, Denver i San Francisco. Oferta obejmuje różnego rodzaju wina, a także piwa rzemieślnicze. Strategia firmy zakłada, że do 2020 r. piwo i wino będą sprzedawane w 2 tys. spośród ok. 12 tys. lokali sieci w USA.