Starbucks zaskoczył swoich klientów. Gdzie zniknęły popularne kubki?

W Starbucksie pojawiła się właśnie świąteczna oferta. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie kolor kubka, w jakim sieć serwuje swoje napoje.

Starbucks zaskoczył swoich klientów. Gdzie zniknęły popularne kubki?
m01229/CC/Flickr

03.11.2016 | aktual.: 03.11.2016 13:08

W sieci Starbucks w USA pojawiła się właśnie świąteczna oferta. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie kolor kubka, w jakim sieć serwuje swoje napoje.

Starbucks podaje swoim klientom kawy w zielonym, zamiast świątecznym czerwonym kubku. Znajdują się na nim ilustracje Shogo Ota, które przedstawiają twarze ponad stu osób. Artysta narysował je pojedynczą linią ciągłą - donosi businessinsider.com.

Jak tłumaczy prezes popularnej sieci kawiarni Howard Schultz, zielony kubek przedstawia Starbucksa jako wspólnotę pracowników i klientów.

Niektórzy popierają pomysł. "Zielone kubki ze Starbucks! Pozytywny sposób na rozpoczęcie dnia!":

Totally feelin' this #BeGoodToEachOther #holiday green cups from @Starbucks! Positive way to start the day! ?? pic.twitter.com/gwYK96KrQ5 -- ChicagoChocoCup (@ChicagoChocoCup) 1 listopada 2016

Są też tacy, którzy chcą powrotu klasycznych kubków. "Przykro mi, ale to wygląda jak scena ze 'Świtu żywych trupów'":

I'm sorry, but that looks like a scene out of DAWN OF THE DEAD. What are you trying to communicate really... https://t.co/Xva3AfkjMZ -- Anthony Sacramone (@amsacramone) 1 listopada 2016

Jak podaje amerykański portal, czerwone kubki wrócą do kawiarni prawdopodobnie w połowie listopada. W mediach społecznościowych pojawiło się zdjęcie pudełek Starbucksa z napisem "Nie zaglądać do 10 listopada". Wiele osób twierdzi, że to data powrotu "starych" kubków.

Sieć popularnych kawiarni serwowała swoim klientom napoje w kubkach ozdobionych motywami nawiązującymi do Bożego Narodzenia do 2015 roku. Jednak zrezygnowała z tego zwyczaju na rzecz czerwonego, gładkiego tła, na którym widniało jedynie logo sieci.

W Polsce sieć serwuje napoje w białych kubkach z zielonym logo. Dodatkowo od niedawna klienci mogą przyjść do kawiarni z własnym i poprosić o nalanie do niego np. kawy.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)