Trwa ładowanie...
d3sja3i

Super Bowl z rekordową ceną reklam. 30 sekund kosztuje ponad 5 mln dolarów

Nie ma już możliwości zakupić miejsca w bloku reklamowym podczas Super Bowl. Na dwa miesiące przed wyjściem zawodników na boisko, wszystkie przerwy zostały wyprzedane.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Super Bowl przyciąga rekordową widownie przed telewizory. Dzięki temu cena reklam rośnie.
Super Bowl przyciąga rekordową widownie przed telewizory. Dzięki temu cena reklam rośnie. (newspix.pl)
d3sja3i

Choć pierwsze zagranie finału Super Bowl kibice zobaczą dopiero 2 lutego, to blok reklamowy się już całkowicie wyprzedał – poinformowała stacja Fox Sports, na którą powołuje się RMF FM. Otwarcie finału w Miami uwiecznią swoim występem Jennifer Lopez i Shakira.

Reklamodawcy za 30 sekund dostępu w pasie emisji płacili 5,3 mln dolarów. To rekord tej branży. Reklamodawcy już chwalą się faktem, że są w gronie szczęśliwców, którzy zaprezentują specjalnie przygotowane spoty na tę okoliczność.

Jest o co walczyć, ponieważ finały Super Bowl z lat 2010-2017 były jednocześnie ośmioma programami telewizyjnymi najchętniej oglądanymi w historii. Rekord padł w 2015 roku – 111,4 Amerykanów zgromadziło się przed telewizorami.

d3sja3i

Ostatnia edycja przyciągnęła przed ekrany 98,2 mln mieszkańców USA. W finale New England Patriots na stadionie w Atlancie pokonał Los Angeles Rams 13:3.

Zobacz "Czy to się opłaca": Nowość z dyskontu. Sprawdziliśmy, czy warto kupić ogrzewacze do rąk

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d3sja3i

Podziel się opinią

Share
d3sja3i
d3sja3i