Super Bowl z rekordową ceną reklam. 30 sekund kosztuje ponad 5 mln dolarów
Nie ma już możliwości zakupić miejsca w bloku reklamowym podczas Super Bowl. Na dwa miesiące przed wyjściem zawodników na boisko, wszystkie przerwy zostały wyprzedane.
Choć pierwsze zagranie finału Super Bowl kibice zobaczą dopiero 2 lutego, to blok reklamowy się już całkowicie wyprzedał – poinformowała stacja Fox Sports, na którą powołuje się RMF FM. Otwarcie finału w Miami uwiecznią swoim występem Jennifer Lopez i Shakira.
Reklamodawcy za 30 sekund dostępu w pasie emisji płacili 5,3 mln dolarów. To rekord tej branży. Reklamodawcy już chwalą się faktem, że są w gronie szczęśliwców, którzy zaprezentują specjalnie przygotowane spoty na tę okoliczność.
Jest o co walczyć, ponieważ finały Super Bowl z lat 2010-2017 były jednocześnie ośmioma programami telewizyjnymi najchętniej oglądanymi w historii. Rekord padł w 2015 roku – 111,4 Amerykanów zgromadziło się przed telewizorami.
Ostatnia edycja przyciągnęła przed ekrany 98,2 mln mieszkańców USA. W finale New England Patriots na stadionie w Atlancie pokonał Los Angeles Rams 13:3.
Zobacz "Czy to się opłaca": Nowość z dyskontu. Sprawdziliśmy, czy warto kupić ogrzewacze do rąk
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl