Tanie pakiety medyczne... w bankach
"Dziennik Gazeta Prawna" informuje, że tanie pakiety medyczne w największych sieciach dla posiadaczy kont w bankach stały się skutecznym haczykiem lojalnościowym. Są one tańsze o 10-15 złotych od tych oferowanych przez firmy medyczne. Banki nie zarabiają na tym dużo, ale dzięki nim udaje się podebrać indywidualnych klientów konkurencji.
16.11.2010 | aktual.: 16.11.2010 07:25
Gazeta tłumaczy, że banki kupując na przykład kilka tysięcy takich produktów, negocjują niższe ceny. Działa to zresztą podobnie jak w przypadku zakładów pracy, które podpisując umowy na usługi medyczne, dostają duże rabaty. Banki na pakietach medycznych nie zarabiają dużo, bo jako pośrednicy dostają kilkuprocentowa marżę.
"Dziennik Gazeta Prawna" zauważa, że nie zyski mają w tym przypadku największe znaczenie, ale klient, który dzięki pakietom medycznym zwiąże się na dłużej z bankiem.
Gazeta informuje, że każdy Polak z własnej kieszeni na prywatne leczenie wydaje 900 złotych rocznie. Więcej w "DGP".