Tyle klienci Biedronki wpłacili na WOŚP. Podano kwotę
Klienci sieci Biedronka zebrali 5,75 mln zł na rzecz WOŚP. Środki pochodzą z donacji oraz sprzedaży specjalnych produktów. Zebrane fundusze wesprą dziecięce oddziały onkologii i hematologii. Kwota może wzrosnąć dzięki trwającym aukcjom internetowym.
Podczas tegorocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, sieć Biedronka, pełniąca rolę sponsora głównego, zebrała 5,75 mln zł. Jak podaje "Portal Spożywczy", kwota ta pochodzi zarówno z donacji klientów, jak i ze sprzedaży specjalnych produktów, takich jak czapki, rękawiczki i kubki termiczne. Cały przychód z ich sprzedaży, po odliczeniu VAT, zostanie przeznaczony na wsparcie dziecięcych oddziałów onkologii i hematologii.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Arabowie już zmienili Zakopane. Prowadzi biznes specjalnie pod nich
Większość zebranej kwoty pochodzi ze sprzedaży produktów dostępnych wyłącznie w sieci Biedronka. Klienci wciąż mają możliwość zwiększenia tej sumy, kupując produkty z czerwonym serduszkiem. Dodatkowo, do 9 i 10 lutego trwają aukcje internetowe na portalu Allegro, z których dochód również zasili tegoroczną zbiórkę WOŚP.
Biedronka od czterech lat wspiera WOŚP jako sponsor główny. Łączne wsparcie przekazane przez sieć i jej klientów na cele Orkiestry sięga już niemal 27 mln zł.
Wielki finał WOŚP - ile zebrano
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grała w tym roku w 24 krajach. Podczas 33. Finału WOŚP zebrano aż 178 531 625 złotych. To o 3 104 812 zł więcej niż na koniec 32. Finału.
W tym roku wolontariusze zbierali datki na zakup sprzętu do diagnostyki i chirurgii onkologicznej oraz aparatury wykorzystywanej w leczeniu dzieci z chorobami hematologicznymi, czyli krwi i układu krwiotwórczego.