Trwa ładowanie...

Ubezpieczyciele dostrzegli młodych Polaków

Młode pokolenie bardziej niż swoi rodzice interesuje się produktami finansowymi - wynika z raportu, na który powołuje "Puls Biznesu".

Ubezpieczyciele dostrzegli młodych PolakówŹródło: 123RF.COM
d3eti4g
d3eti4g

Jak pisze gazeta, towarzystwa ubezpieczeniowe kierują swoją ofertę głównie do osób, które decydują się na założenie rodziny. Wykazują się one większą chęcią do zakupu polis chroniących ich życie czy zdrowie.

Do tej pory młodsi Polacy byli traktowani jako mało perspektywiczna grupa, której trzeba drogo sprzedać obowiązkową polisę OC komunikacyjnego. Tymczasem z badania wynika, że są oni skłonni kupować ubezpieczenia chętniej, niż wydaje się branży. Do tego wbrew utartym schematom są także gotowi oszczędzać i często to robią.

d3eti4g
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3eti4g