Ulotki mają poprawić zyski Poczty Polskiej
Krajowy monopolista powalczy o rynek druków bezadresowych - informuje "Puls Biznesu".
04.10.2010 | aktual.: 04.10.2010 06:49
To zmiana sposobu dostarczania tego typu przesyłek, które od grudniu 2006 r. roznosiły firmy zewnętrzne. Taki był efekt ówczesnego porozumienia ze związkami zawodowymi.
Jednak z biznesowego punktu widzenia to nie była dobra decyzja. I dlatego Poczta Polska chce w przyszłym roku podwoić liczbę dostarczanych ulotek, aby na tym zarobić.
Ma to być jeden ze sposobów na zwiększenie obrotów. A te maleją m.in. ze względu na spadek liczby listów i kartek pocztowych. Zastępują je SMS-y i listy, wysyłane drogą elektroniczną.
Na razie poczta nie nosi się z zamiarem zmiany swojego cennika usług - czytamy w "Pulsie Biznesu".