Trwa ładowanie...

Usługi bankowe w Polsce. Przybywa klientów banków kupujących online

Za towar lub usługę kupioną online wciąż najchętniej płacimy gotówką przy odbiorze, choć jej popularność spada.

Usługi bankowe w Polsce. Przybywa klientów banków kupujących onlineFot: domena publiczna
d1kv2ju
d1kv2ju

Przybywa klientów banków kupujących online - wynika z tegorocznego badania sektora bankowego zrealizowanego dla Związku Banków Polskich i KIR przez TNS Polska. Z badania wynika, że zakupy w sieci robi co drugi z klientów banków (55 proc.).

Za towar lub usługę kupioną online wciąż najchętniej płacimy gotówką przy odbiorze, choć jej popularność spada. W badaniu realizowanym przez TNS Polska ta forma płatności została wybrana przez 15 proc. ankietowanych, podczas gdy w ubiegłorocznym badaniu wskazało ją 18 proc. respondentów.

Dla ok. 11 proc. osób uczestniczących w badaniu ważne jest, aby na stronie sklepu znaleźć logo swojego banku, co oznacza możliwość dokonania płatności przez bankowość elektroniczną. Natomiast co dziesiąty ankietowany (9 proc.) zadeklarował, że chce mieć w sklepie internetowym dostęp do różnych form płatności.

Badanie "Wizerunek polskiego sektora bankowego" zrealizowane zostało w marcu 2015 r. w ramach cyklicznego wielotematycznego badania Omnibus, przeprowadzanego przez TNS Polska na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 15+. Liczebność próby wyniosła 998 osób.

d1kv2ju
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1kv2ju