Volkswagen atakuje polski rynek

Po przejęciu biznesu samochodowego od Jana Kulczyka, koncern Volkswagen chce osiągnąć prymat na polskim rynku, oferując tańsze auta - dowiedział się "Dziennik Gazeta Prawna".

Volkswagen atakuje polski rynek
AFP / ANGELIKA WARMUTH

23.12.2011 | aktual.: 23.12.2011 10:14

Z nieoficjalnych informacji uzyskanych przez gazetę wynika, że koncern przygotowuje wielką akcję promocyjną, której podstawą ma być nowa polityka cenowa. Od 2012 r. samochody niemieckiej marki mają być nawet o 10 proc. tańsze w salonach. Skorzystać z tego mają zarówno klienci jak i dilerzy. Dotychczas auta Volkswagena były o 30 proc. droższe od samochodów Opla, Toyoty czy Forda. Teraz zbliżą się do nich cenowo.

Zdaniem cytowanych przez gazetę dilerów, przy nowych cenach będą oni w stanie sprzedawać dwa, a nawet trzy razy więcej samochodów niż dotąd. To plan na kilka lat, ale już w przyszłym roku Volkswagen może zwiększyć sprzedaż w Polsce o ponad 50 proc. i zepchnąć z najwyższego podium inną markę koncernu - Skodę.

Inne marki myślą raczej o zwiększeniu cen niż o ich obniżkach.

Źródło artykułu:PAP
autosamochódVolkswagen
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)