W tyg. zakończonym 13.04 Polsat miał 59,06 mln zł wpływów z reklam, TVN 53,25 mln zł
17.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 7 do 13 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 12,98 proc., co oznacza 59,06 mln...
17.04.2014 | aktual.: 17.04.2014 17:19
17.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 7 do 13 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował href="http://finanse.wp.pl/isin,PLCFRPT00013,notowania-podsumowanie.html">PolsatPolsat (Zobacz notowania Cyfrowego Polsatu»). Udział ten wyniósł 12,98 proc., co oznacza 59,06 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął href="http://finanse.wp.pl/isin,PLTVN0000017,notowania-podsumowanie.html">TVNTVN (Zobacz notowania spółki ») z udziałem na poziomie 11,7 proc., czyli wpływami rzędu 53,25 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 37,27 mln zł, czyli 8,19 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 32,25 mln zł, co daje 7,09 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 10,09 mln zł. Oznacza to, że miał 2,22 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 455,02 mln zł wobec 444,47 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ osz/