Trwa ładowanie...
d4c0bkm

W tyg. zakończonym 13.04 Polsat miał 59,06 mln zł wpływów z reklam, TVN 53,25 mln zł

17.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 7 do 13 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 12,98 proc., co oznacza 59,06 mln...

d4c0bkm
d4c0bkm

17.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 7 do 13 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował href="http://finanse.wp.pl/isin,PLCFRPT00013,notowania-podsumowanie.html">PolsatPolsat (Zobacz notowania Cyfrowego Polsatu»). Udział ten wyniósł 12,98 proc., co oznacza 59,06 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął href="http://finanse.wp.pl/isin,PLTVN0000017,notowania-podsumowanie.html">TVNTVN (Zobacz notowania spółki ») z udziałem na poziomie 11,7 proc., czyli wpływami rzędu 53,25 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 37,27 mln zł, czyli 8,19 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 32,25 mln zł, co daje 7,09 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 10,09 mln zł. Oznacza to, że miał 2,22 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 455,02 mln zł wobec 444,47 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ osz/

d4c0bkm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4c0bkm

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj