W tyg. zakończonym 16.03 Polsat miał 64,19 mln zł wpływów z reklam, TVN 53,81 mln zł
20.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 10 do 16 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 15,46 proc., co oznacza 64,19 mln...
20.03.2014 | aktual.: 20.03.2014 17:46
20.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 10 do 16 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował href="http://finanse.wp.pl/isin,PLCFRPT00013,notowania-podsumowanie.html">PolsatPolsat (Zobacz notowania spółki »). Udział ten wyniósł 15,46 proc., co oznacza 64,19 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 12,96 proc., czyli wpływami rzędu 53,81 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 34,08 mln zł, czyli 8,21 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 27,81 mln zł, co daje 6,7 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 8,85 mln zł. Oznacza to, że miał 2,13 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 415,32 mln zł wobec 408,97 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ osz/