W tyg. zakończonym 30.03 Polsat miał 63,34 mln zł wpływów z reklam, TVN 50,86 mln zł
03.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 24 do 30 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 14,98 proc., co oznacza 63,34 mln...
03.04.2014 | aktual.: 03.04.2014 14:51
03.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 24 do 30 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował href="http://finanse.wp.pl/isin,PLCFRPT00013,notowania-podsumowanie.html">PolsatPolsat (Zobacz notowania Cyfrowego Polsatu»). Udział ten wyniósł 14,98 proc., co oznacza 63,34 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął href="http://finanse.wp.pl/isin,PLTVN0000017,notowania-podsumowanie.html">TVNTVN (Zobacz notowania spółki ») z udziałem na poziomie 12,03 proc., czyli wpływami rzędu 50,86 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 35,65 mln zł, czyli 8,43 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 30,16 mln zł, co daje 7,13 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,02 mln zł. Oznacza to, że miał 2,13 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 422,87 mln zł wobec 426,22 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ osz/