Wirtualna Polska w TOP20 marek sponsorujących polski sport

W raporcie „Rok 2008 – rok sponsoringu sportowego”, opublikowanym przez Pentagon Research, Wirtualna Polska została wymieniona w pierwszej dwudziestce najlepiej eksponowanych w sporcie marek.

*W raporcie „Rok 2008 – rok sponsoringu sportowego”, opublikowanym przez Pentagon Research, Wirtualna Polska została wymieniona w pierwszej dwudziestce najlepiej eksponowanych w sporcie marek. WP jest jedynym portalem internetowym w raporcie, który sklasyfikowano tak wysoko. Inne portale znalazły się poza pierwszą setką. Pentagon Research przebadał w sumie blisko 3,5 tysiąca marek. *

Siedemnasta pozycja jest dla nas olbrzymim sukcesem, tym większym, że uplasowaliśmy się obok tak znanych marek, jak Plus, Lotos, Warka, Intel czy Adidas – mówi Przemysław Zbróg z Działu Marketingu Wirtualnej Polski, odpowiedzialny za eventy sportowe portalu – Od wielu lat angażujemy się w wydarzenia sportowe i staramy się być obecni na tych najważniejszych, jeśli nie z własnym brandem, to z ekipą dziennikarzy i reporterów, którzy relacjonują dla naszych użytkowników zmagania piłkarzy, skoczków, żeglarzy, szermierzy, szczypiornistów. Dla nas liczą się przede wszystkim pasja i chęć działania, a tych nam nie brakuje – dodaje.

W 2008 roku Wirtualna Polska objęła patronatem m.in. takie wydarzenia sportowe, jak: Siatkarska Liga Światowej, Mistrzostwa Polski w Siatkówce Plażowej Mężczyzn, Puchar Świata w Siatkówce Plażowej Mężczyzn, Pucharach Polski w Siatkówce Kobiet, Puchar Polski w Siatkówce Mężczyzn, Puchar Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem, gale boksu zawodowego, Mistrzostwa Polski w Kitesurfingu, Letnie Grand Prix w Skokach Narciarskich w Zakopanem, Mistrzostw Świata w Siatkówce Plażowej Młodzieży, Speedway Ekstraligę Żużlową, podjęła też współpracę z klubami Piłkarskiej Ekstraklasy; Cracovią i Lechią.

WP angażuje się też w szereg akcji społecznych związanych ze sportem. Wspiera najmłodszych skoczków biorących udział w programie „Lotos Cup – Szukamy Następców Mistrza”, organizuje aukcje charytatywne przedmiotów należących do gwiazd sportu, np., Adama Małysza czy Roberta Kubicy. Dochód z aukcji charytatywnych przekazywany jest Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.

Wybrane dla Ciebie

Gdzie wyrzucić opakowanie po mięsie? Niektórzy robią to źle
Gdzie wyrzucić opakowanie po mięsie? Niektórzy robią to źle
Co zrobić z pieniędzmi na wypadek wojny? Oto złote rady eksperta
Co zrobić z pieniędzmi na wypadek wojny? Oto złote rady eksperta
Popularna przyprawa może być groźna dla zdrowia. UE potwierdza
Popularna przyprawa może być groźna dla zdrowia. UE potwierdza
Nie każdy senior o tym wie. To umożliwia legitymacja emeryta
Nie każdy senior o tym wie. To umożliwia legitymacja emeryta
Ile trzeba zarabiać na 5 tys. zł emerytury? Mamy wyliczenia
Ile trzeba zarabiać na 5 tys. zł emerytury? Mamy wyliczenia
Szukają Polaków do pracy. W przeliczeniu płacą 4 tys. zł tygodniowo
Szukają Polaków do pracy. W przeliczeniu płacą 4 tys. zł tygodniowo
Praca do 70 roku życia. Duża zmiana w tej grupie zawodowej
Praca do 70 roku życia. Duża zmiana w tej grupie zawodowej
Dwa przelewy od ZUS w październiku. Oto szczegóły
Dwa przelewy od ZUS w październiku. Oto szczegóły
Od środy zakupy będą droższe. Wchodzi w życie nowa opłata
Od środy zakupy będą droższe. Wchodzi w życie nowa opłata
Gwiazdor nie chce zostawić dzieciom swojej fortuny. Oto dlaczego
Gwiazdor nie chce zostawić dzieciom swojej fortuny. Oto dlaczego
"Niech cała Polska wie". Zmierzyliśmy głośność wiatraków
"Niech cała Polska wie". Zmierzyliśmy głośność wiatraków
Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup
Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup