Wirtualna Polska w TOP20 marek sponsorujących polski sport

W raporcie „Rok 2008 – rok sponsoringu sportowego”, opublikowanym przez Pentagon Research, Wirtualna Polska została wymieniona w pierwszej dwudziestce najlepiej eksponowanych w sporcie marek.

*W raporcie „Rok 2008 – rok sponsoringu sportowego”, opublikowanym przez Pentagon Research, Wirtualna Polska została wymieniona w pierwszej dwudziestce najlepiej eksponowanych w sporcie marek. WP jest jedynym portalem internetowym w raporcie, który sklasyfikowano tak wysoko. Inne portale znalazły się poza pierwszą setką. Pentagon Research przebadał w sumie blisko 3,5 tysiąca marek. *

Siedemnasta pozycja jest dla nas olbrzymim sukcesem, tym większym, że uplasowaliśmy się obok tak znanych marek, jak Plus, Lotos, Warka, Intel czy Adidas – mówi Przemysław Zbróg z Działu Marketingu Wirtualnej Polski, odpowiedzialny za eventy sportowe portalu – Od wielu lat angażujemy się w wydarzenia sportowe i staramy się być obecni na tych najważniejszych, jeśli nie z własnym brandem, to z ekipą dziennikarzy i reporterów, którzy relacjonują dla naszych użytkowników zmagania piłkarzy, skoczków, żeglarzy, szermierzy, szczypiornistów. Dla nas liczą się przede wszystkim pasja i chęć działania, a tych nam nie brakuje – dodaje.

W 2008 roku Wirtualna Polska objęła patronatem m.in. takie wydarzenia sportowe, jak: Siatkarska Liga Światowej, Mistrzostwa Polski w Siatkówce Plażowej Mężczyzn, Puchar Świata w Siatkówce Plażowej Mężczyzn, Pucharach Polski w Siatkówce Kobiet, Puchar Polski w Siatkówce Mężczyzn, Puchar Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem, gale boksu zawodowego, Mistrzostwa Polski w Kitesurfingu, Letnie Grand Prix w Skokach Narciarskich w Zakopanem, Mistrzostw Świata w Siatkówce Plażowej Młodzieży, Speedway Ekstraligę Żużlową, podjęła też współpracę z klubami Piłkarskiej Ekstraklasy; Cracovią i Lechią.

WP angażuje się też w szereg akcji społecznych związanych ze sportem. Wspiera najmłodszych skoczków biorących udział w programie „Lotos Cup – Szukamy Następców Mistrza”, organizuje aukcje charytatywne przedmiotów należących do gwiazd sportu, np., Adama Małysza czy Roberta Kubicy. Dochód z aukcji charytatywnych przekazywany jest Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.

Wybrane dla Ciebie
Niemiecka sieć podbija Polskę. Do końca roku otworzy 6 nowych sklepów
Niemiecka sieć podbija Polskę. Do końca roku otworzy 6 nowych sklepów
Ze sklepów znika gadżet kuchenny. Może być groźny dla zdrowia
Ze sklepów znika gadżet kuchenny. Może być groźny dla zdrowia
Niewielkie kwoty, duże problemy. Te przelewy też sprawdza skarbówka
Niewielkie kwoty, duże problemy. Te przelewy też sprawdza skarbówka
Sprzątanie w weekend o połowę droższe. Oto ceny przed świętami
Sprzątanie w weekend o połowę droższe. Oto ceny przed świętami
Zamykają sklep i centrum logistyczne. 100 osób w USA straci pracę
Zamykają sklep i centrum logistyczne. 100 osób w USA straci pracę
Zmiany w PSZOK-u. Zimą nie oddamy tych odpadów
Zmiany w PSZOK-u. Zimą nie oddamy tych odpadów
Nie tylko Warszawa. Dino ma zadebiutować w kolejnym mieście
Nie tylko Warszawa. Dino ma zadebiutować w kolejnym mieście
"Dziwnie" zachowywał się na dworcu. Dostał 500 zł mandatu
"Dziwnie" zachowywał się na dworcu. Dostał 500 zł mandatu
Kupiłeś nowy telewizor? Musisz go zgłosić. Po tym czasie 800 zł kary
Kupiłeś nowy telewizor? Musisz go zgłosić. Po tym czasie 800 zł kary
Szukają pracowników na święta. Płacą 700 zł za godzinę
Szukają pracowników na święta. Płacą 700 zł za godzinę
Donald Tusk robił tutaj zakupy. Tak zmieniły się ceny w niecały rok
Donald Tusk robił tutaj zakupy. Tak zmieniły się ceny w niecały rok
Światowy gigant zamyka fabrykę. Co z pracownikami?
Światowy gigant zamyka fabrykę. Co z pracownikami?