Wpływy z reklam TVN we wrześniu '08 wzrosły o 39,6 proc. do 281,5 mln zł
9.10.Warszawa (PAP) - We wrześniu 2008 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat i wyniosły one 300,8 mln zł, czyli o 49,6 proc. więcej...
9.10.Warszawa (PAP) - We wrześniu 2008 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat i wyniosły one 300,8 mln zł, czyli o 49,6 proc. więcej niż rok wcześniej. TVN miał drugie miejsce z wpływami na poziomie 281,5 mln zł, czyli o 39,6 proc. więcej niż we wrześniu 2007 roku - wynika z raportu TNS OBOP dla Wirtualnemedia.pl.
Na trzecim miejscu we wrześniu 2008 roku uplasowała się stacja TVP1 z kwotą 138,3 mln zł, o 5,8 proc. mniejszą niż rok wcześniej.
Natomiast TVP2, czwarta w rankingu, odnotowała spadek wpływów z reklam o 6,9 proc. do 92,1 mln zł.
Wpływy reklamowe TVN24 wzrosły we wrześniu 2008 roku o 19,7 proc. do 19,6 mln zł, a wpływy TVN Siedem wzrosły o 74,1 proc. do 17,1 mln zł.
Dane oparte są na cennikach stacji i nie uwzględniają rabatów. (PAP)
epo/ asa/