Zalando Zet da ci zniżki. Najpierw musisz za nie jednak zapłacić

W abonamencie można mieć telefon, internet czy ostatnio nawet samochód. Ale żeby ubrania? Taki pomysł ma Zalando. Sklep internetowy uruchamia program Zalando Zet, który da zniżki kupującym. Ci jednak najpierw muszą zapłacić. I to niemało - miesięcznie ok. 80 zł.

Zalando Zet da ci zniżki. Najpierw musisz za nie jednak zapłacić
Źródło zdjęć: © zalando | Materiały prasowe

25.07.2017 | aktual.: 25.07.2017 09:29

Zalando Zet kosztować ma dokładnie 19 euro. W ramach abonamentu sklep daje gwarancję szybszej dostawy i to za darmo. Normalnie usługa jest dodatkowo płatna. Kolejny profit to wcześniejsze informacje o planowanych promocjach, rabatach i nadchodzących wyprzedażach. Zalando ma też osobom, które zdecydują się płacić, oferować - za pośrednictwem Facebooka - specjalne porady modowe od stylistów.

Oferta nie jest więc zbyt duża. Zalando na razie jednak jedynie testuje usługę w czterech niemieckich miastach - Berlinie, Lipsku, Frankfurcie i Hanowerze. Próby mają potrwać przez trzy miesiące. Jednocześnie firma podkreśla, że to dopiero wstęp i z czasem w ramach abonamentu użytkownicy dostaną więcej.

Czy nowa usługa przyciągnie dodatkowych kupujących lub zwiększy sprzedaż u tych, którzy już są klientami Zalando? Trudno wyrokować. Na pewno pomysł niemieckiego sklepu nie jest nowością. Podobną usługę subskrypcyjną od lat ma już Amazon.

W ramach programu Amazon Prime klienci dostają jednak dużo więcej niż tylko szybszą darmową dostawę i zniżki. Amerykański serwis daje do tego usługę VOD, w której można obejrzeć głównie leciwe superprodukcje (np. "Jarhead", "Jurrasic Park", "Cast Away", "Włoska robota") czy serwis z muzyką Prime Music.

Na początku roku analityk giełdowy Brian Nowak oszacował na podstawie raportu rocznego Amazona, że serwis ma ok. 65 mln użytkowników płacących za usługę średnio ok. 88 dolarów rocznie.

Źródło artykułu:WP Finanse
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)