Znana amerykańska sieciówka chce zmienić nazwę. Teraz stawia na kawę
Obecna w Polsce sieć Dunkin' Donuts chce wyrzucić ze swojej nazwy drugi człon, który odnosi się do sztandarowego produktu, czyli pączków. Wkrótce mają być już tylko dodatkiem.
07.08.2017 | aktual.: 07.08.2017 11:08
Jak donoszą amerykańskie media, nowy lokal sieci Dunkin' Donuts w Pasadenie w Kalifornii ma nosić skróconą nazwę Dunkin'. Firma zapowiada już także test w kilku kolejnych lokalizacjach. Choć Dunkin' Donuts to amerykański lider sprzedaży słynnych pączków z dziurką, teraz zamierza kojarzyć się z segmentem kawiarni, a nie sklepów cukierniczych.
Nie oznacza to rezygnacji ze sztandarowego produktu. Pączki wciąż mają być dostępne w sieci, ale już jako dodatek do kawy. Zmiana nazw pojedynczych sklepów to na razie tylko sprawdzian przed ewentualnymi ogólnoświatowymi zmianami. Przedstawiciele sieci zastrzegają, że żadne wiążące decyzje nie zapadną przed drugą połową 2018 r.
Sieć Dunkin' Donuts ma sześć lokali w Polsce. Po trzy w Warszawie i Łodzi.