Lidl otworzy w Polsce sklepy o podwyższonym standardzie? Plany owiane tajemnicą

- Aktualnie jest zbyt wcześnie aby podać szczegóły inwestycji planowanych na ten rok - odpowiada Wirtualnej Polski Anna Biskup, rzeczniczka Lidl Polska.

Lidl otworzy w Polsce sklepy o podwyższonym standardzie? Plany owiane tajemnicą
Źródło zdjęć: © Eastnews | Wlodzimierz Wasyluk/ Eastnews
Jacek Bereźnicki

23.04.2016 11:03

Kąciki zabaw dla dzieci, WiFi i toalety dla klientów, większa powierzchnia sklepu z szerszymi alejkami, atrakcyjniejszy design wnętrza, a także bogatszy asortyment. Tego rodzaju nowości będą czekać na polskich klientów Lidla, jeśli niemiecka sieć zdecyduje się na wprowadzenie nad Wisłą nowego, wyższego standardu swoich sklepów.

Sklepy Lidla o podwyższonym standardzie funkcjonują już w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Włoszech, Hiszpanii, a nawet w Chorwacji. O tym, że nowy format zawita także do Polski, mówi się od kilku miesięcy, ale niemiecka sieć wciąż nie chce zdradzać swoich planów.

- Aktualnie jest zbyt wcześnie aby podać szczegóły inwestycji planowanych na ten rok - odpowiada Wirtualnej Polski Anna Biskup, rzeczniczka Lidl Polska.

Jak jednak podkreśla przedstawicielka tej sieci handlowej, standard sklepów Lidla już teraz jest podwyższany. - Dążymy do większych przeszkleń, stawiamy na nowoczesne materiały i estetyczną kolorystykę - deklaruje Anna Biskup. - Planujemy także wprowadzić szereg udogodnień, które podniosą komfort pracy pracowników - zaznacza.

Firma podkreśla, że mocno stawia na ekologię. - W naszych placówkach stosujemy nowoczesny system odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych, system ogrzewania i chłodzenia podłogowego oparty na gruntowych wymiennikach ciepła, system wentylacji z rekuperacją, jak i energooszczędne oświetlenie LED na zewnątrz i wewnątrz budynku - wymienia rzeczniczka sieci.

Nowy, wyższy standard sklepów Lidla, określany jako "concept store" lub jako "format miejski", pojawił się najpierw w Wielkiej Brytanii, ale został już uruchomiony w kilku innych państwach. Sklepy tego rodzaju są stawiane w dużych aglomeracjach miejskich, gdzie firma liczy na przyciągnięcie zamożniejszej klienteli.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (103)