Trwa ładowanie...
d4i5roi
d4i5roi

Agora celuje w 90 tys. cyfrowych subskrypcji 'Gazety Wyborczej' na koniec roku

Warszawa, 18.02.2016 (ISBnews) - Celem Agory jest osiągnięcie 90 tys. płatnych prenumerat cyfrowych "Gazety Wyborczej" na koniec tego roku wobec 77,4 tys. na koniec ub.r., podała spółka.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
d4i5roi

"Na koniec grudnia 2015 r. liczba płatnych subskrypcji 'Gazety Wyborczej' przekroczyła 77 tys., co oznacza osiągnięcie wyznaczonego celu o rok wcześniej niż było to założone. Nowy, zweryfikowany cel na koniec 2016 r. to 90 tys. płatnych prenumerat 'Gazety Wyborczej'" - czytamy w komunikacie.

Spółka podała, że przychody Grupy wyniosły 353,9 mln zł i zwiększyły się o 6,1% w IV kw. 2015 r.

"Przychody ze sprzedaży wydawnictw segmentu wyniosły 33,5 mln zł. Złożyły się na nie głównie wyższe wpływy ze sprzedaży egzemplarzy 'Gazety Wyborczej'. Wzrost ten jest efektem większej liczby wydań dziennika w ofercie dwucenowej. Wyższe są także wpływy z dystrybucji cyfrowej 'Gazety Wyborczej'. Niższe były natomiast przychody ze sprzedaży czasopism" - czytamy dalej.

d4i5roi

Przychody reklamowe segmentu prasa wyniosły w IV kw. ub.r. 45,8 mln zł i były o 10,2% niższe niż rok wcześniej. Przychody reklamowe w "Gazecie Wyborczej" wyniosły 28,7 mln zł, w Metrocafe.pl - 6,1 mln zł, a w czasopismach sięgnęły 5,6 mln zł.

W IV kw. 2015 r. przychody segmentu internet wzrosły o 23,7% do kwoty 45,4 mln zł, głównie za sprawą rosnących wpływów ze sprzedaży reklam internetowych, podano także.

Agora jest m. in. wydawcą "Gazety Wyborczej" - największej polskiej gazety opiniotwórczej - oraz czasopism. Do grupy należą także serwisy internetowe, radiostacje, firma reklamy zewnętrznej AMS, operator kin Helios oraz Stopklatka TV. Spółka zajmuje się również koprodukcją i dystrybucją filmową.

(ISBnews)

d4i5roi

Podziel się opinią

Share

d4i5roi

d4i5roi