Agora prognozuje w '13 5‑8 proc. spadku rynku reklamy; 22‑25 proc. spadku w dziennikach
22.02. Warszawa (PAP) - Grupa Agory prognozuje, że w 2013 roku rynek reklamy spadnie o 5-8 proc. Spadki w kluczowym dla spółki segmencie dzienników wyniosą 22-25 proc. - podała...
22.02.2013 | aktual.: 22.02.2013 07:53
22.02. Warszawa (PAP) - Grupa Agory prognozuje, że w 2013 roku rynek reklamy spadnie o 5-8 proc. Spadki w kluczowym dla spółki segmencie dzienników wyniosą 22-25 proc. - podała Agora w raporcie kwartalnym.
Według szacunków spółki 13-16 proc. spadku zanotuje segment czasopism. O 7-10 proc. spadną wydatki na reklamę w telewizji, o 4-7 proc. w radiu i o 3-6 proc. w outdoorze.
Rok 2013 na plusie zakończy internet, który zyska 2-5 proc. oraz kino, gdzie spodziewany jest wzrost rzędu 0-3 proc. (PAP)
kam/ jow/