Arbuzy szły jak woda. To najczęściej kupowali uczestnicy Pol’and’Rock Festival
Lidl po raz 11 otworzył swój sklep polowy na festiwalu Pol’and’Rock Festival (wcześniej Przystanek Woodstock). Sieć poinformowała, co najchętniej kupowali uczestnicy festiwalu Jurka Owsiaka.
Banany i arbuzy, to najchętniej wcinali festiwalowicze na Pol’and’Rock Festival. O preferencjach zakupowych poformował Lidl, który na miejscu festiwalu otworzył swój polowy sklep. Po raz pierwszy dostępne był także kasy samoobsługowe.
W trakcie festiwalu w sklepie Lidla sprzedano cztery tony arbuzów i bananów. Uczestnicy festiwalu chętnie kupowali też: pomidory, borówka, bagietka czosnkowa, bułki wiejskie, napój kawowy, woda niegazowana, napoje energetyzujące, chipsy, kabanosy, sok pomarańczowy oraz lody.
Poza artykułami spożywczymi zainteresowaniem cieszyły się środki odstraszające komary, szczoteczki do zębów, mata termiczna oraz lampka kempingowa.
Wielka inwestycja zamrożona przez pandemię. Park of Poland liczy straty. "To są bardzo duże pieniądze"
Lidl otworzył swój polowy sklep na festiwalu Pol’and’Rock Festival (a wcześniej Przystanku Woodstock) po raz 11.