Arkadia zmieniła nazwę. Od teraz galeria to Westfield Arkadia
Warszawskie centrum handlowe Arkadia od dwóch dni nosi nazwę Westfield Arkadia. Po zmianie nazwy na klientów czekają niespodzianki i promocje aż do niedzieli. Szczęśliwcy mogą liczyć na przykład, że ktoś zapłaci za ich zakupy.
27.09.2019 09:17
"Wyobraź sobie, że stoisz przy kasie z mnóstwem nowych ubrań, koszykiem pełnym zabawek albo wymarzonym gadżetem elektronicznym, gdy nagle... podchodzi do ciebie tajemniczy nieznajomy, mówi: witamy w Westfield Arkadia! i po prostu płaci za twoje zakupy!" - tak do zakupów w nowym centrum handlowym zachęca jego właściciel.
Westfield - a konkretniej Unibail-Rodamco-Westfield to międzynarodowa marka, zajmująca się przede wszystkim nieruchomościami komercyjnymi. W ostatnim tygodniu września zdecydowała się, że należąca do koncernu Arkadia zmieni nazwę.
Zmianom towarzyszą liczne imprezy. W środę zagrał tam brytyjski zespół Clean Bandit, a od czwartku do niedzieli na klientów czekają liczne promocje.
Oprócz wspomnianego "tajemniczego asystenta", który zapłaci za zakupy wybranym klientom, właściciel zapewnił też inne atrakcje.
W czwartek w centrum handlowym stanęła ścianka do zdjęć 360 stopni. - Będziemy robić zdjęcia 360 stopni, a do tego będziemy mogli dzielić się nimi z najbliższymi, bo będą przesyłane droga mailową - podkreśla Emilia Załuska, dyrektorka galerii, cytowana przez portal warszawa.naszemiasto.pl.
Natomiast w niedzielę weekend promocji ma zakończyć obiad dla stu osób, ugotowany przez Grzegorza Łapanowskiego - znanego kucharza i dziennikarza kulinarnego.
Westfield Arkadia to jedno z największych centrów handlowych nie tylko w Warszawie, ale i w całej Polsce. Rocznie odwiedza je prawie 20 mln klientów, którzy mogą robić zakupy w 260 sklepach polskich i światowych marek.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl