Auto-Spa planuje debiut na NewConnect w IV kwartale 2011 roku.
31.05. Warszawa (PAP) - Auto-Spa, operator ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych, planuje zadebiutować na NewConnect w IV kwartale 2011 roku. Z prywatnej emisji akcji spółka...
31.05. Warszawa (PAP) - Auto-Spa, operator ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych, planuje zadebiutować na NewConnect w IV kwartale 2011 roku. Z prywatnej emisji akcji spółka planuje pozyskać 8 mln zł - poinformowała spółka we wtorkowym komunikacie.
"Debiut na rynku alternatywnym umożliwi nam zdobycie środków finansowych na rozbudowę sieci - zwiększenie liczby myjni własnych oraz intensywny wzrost obiektów franczyzowych" - powiedział cytowany w komunikacie Sławomir Decewicz, prezes spółki.
"W ten sposób planujemy w najbliższych latach utrzymać dotychczasową, wysoką dynamikę rozwoju i stać się liderem rynku myjni bezdotykowych" - dodał.
Obecnie w sieci Auto-Spa funkcjonuje 17 obiektów, a kolejnych kilkanaście jest w trakcie budowy. Do końca 2011 roku może działać nawet 60 myjni, z czego połowa na zasadzie franczyzy.
Model biznesowy Auto-Spa skupia się wokół budowy i sprzedaży gotowych myjni bezdotykowych oraz dostawy urządzeń i chemii w ramach programu franczyzowego.
W 2010 roku skonsolidowane przychody Auto-Spa wyniosły 14 mln zł, wynik EBITDA 2,6 mln zł, a zysk netto 2,1 mln zł. (PAP)
seb/ asa/