Awaria w Alior Bank. Klienci byli odcięci od kont internetowych
System bankowości internetowej Alior Banku odmawiał dostępu do środków. Od przedpołudnia klienci bankowości online nie mogli skorzystać ze swoich kont. Awaria została usunięta.
10.05.2016 | aktual.: 10.05.2016 18:39
Podczas gdy strona Aliora była dostępna, to już zalogowanie się do konta było niemożliwe. O problemach informowali również administratorzy strony banku.
"Informujemy, że portal transakcyjny Alior Banku jest obecnie niedostępny. Trwają prace nad przywróceniem jego pełnej funkcjonalności. Przypominamy numer infolinii Alior Banku: 19 502 lub 12 370 70 00. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji" - podano w komunikacie.
src="http://static1.money.pl/i/h/220/art383452.jpg"/>Problem z logowaniem pojawił się przed godziną 12. Po godzinie 17 problem został usunięty.