Awaria w banku Credit Agricole. Problemy z logowaniem i aplikacją mobilną CA24
W poniedziałek od rana występują trudności w bankowości elektronicznej banku Credit Agricole. Problem mają nie tylko klienci, którzy chcą dokonać transakcji, ale też rodzice, którzy planowali złożenie wniosku dziś, w dniu startu naboru wniosków o pieniądze.
01.07.2019 16:02
O problemach ze stroną internetową oraz logowaniem się do bankowości elektornicznej banku Credit Agricole dowiedzieliśmy się od jednego z czytelników, który skontaktował się z nami poprzez formularz dziejesie.wp.pl.
- Aktualnie występują przejściowe utrudnienia w składaniu wniosków o świadczenia "Rodzina 500+" oraz "Dobry Start" poprzez Serwis internetowy CA24. Pracujemy nad rozwiązaniem tej sytuacji - informował w poniedziałek rano Credit Agricole.
Do problemów ze złożeniem wniosków na "500 plus" dołączyły problemy z działaniem aplikacji mobilnej oraz logowanie internetowe.
- Występują problemy z naszymi usługami, w tym aplikacją CA24 Mobile. Przepraszam za niedogodności. Pracujemy, aby przywrócić do nich dostęp w jak najkrótszym terminie - deklaruje bank Credit Agricole na Facebooku.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl