Trwa ładowanie...
d4jh0mf

Awaria w mBanku. Nie działają systemy bankowości internetowej oraz płatności

Klienci zgłaszają, że nie mogą zalogować się do swojego konta w systemie bankowości internetowej. Nie działa również system płatności i przelewów. Aplikacja mobilna również odmawia posłuszeństwa, twierdząc, że nie ma połączenia z internetem.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
To już kolejna awaria w mBanku w ostatnim czasie.
To już kolejna awaria w mBanku w ostatnim czasie. (East News, Fot: Tomasz Kawka)
d4jh0mf

– Dokonałam płatności BLIK-iem, transakcja została zaksięgowana i pieniądze zostały odjęte z konta, jednak nie dotarły one na konto odbiorcy – informuje na stronie facebookowej banku jedna z klientek.

Klienci informują, że awaria dotknęła nie tylko płatności BLIK-iem, ale również kartą. Nie można też zalogować się do swojego konta na stronie internetowej.

– Nie działa aplikacja, odrzuca wszelkie transakcje kartą, czyli jak nie masz gotówki to nie zapłacisz – informuje inny z klientów.

d4jh0mf

Zobacz także: Banki już czekają na europejski wyrok. Prezes ZBP ostrzega przed "niesprawiedliwością"

O awarii nie ma informacji na stronie internetowej. Próżno również szukać jej na kontach banku na portalach społecznościowych. Pracownicy mBanku odpisują wyłącznie na pojedyncze posty rozżalonych klientów.

"Rzeczywiście, mamy informacje o problemach z mobilną autoryzacją. Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem tej awarii. Klienci mający kłopot z mobilną autoryzacją proszeni są o dokonywanie tego za pomocą SMS-ów" – powiedział portalowi Bizblog.pl Piotr Rutkowski, zastępca rzecznika prasowego mBanku.

d4jh0mf

To kolejna awaria mBanku.O poprzedniej informowaliśmy 24 września. Wtedy jednak przedstawiciele banku przekonywali, że to tylko "chwilowa zadyszka", która miała trwać kwadrans.

Aktualizacja: dział prasowy mBanku poinformował, że wszystkie utrudnienia zostały już usunięte.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d4jh0mf

Podziel się opinią

Share
d4jh0mf
d4jh0mf