B.Handlowy stawia na cross-selling, chce podwoić liczbę klientów internetowych (opis2)
07.01. Warszawa (PAP) - Bank Handlowy stawia na rozwój cross-sellingu i chce w ciągu trzech lat podwoić liczbę klientów bankowości internetowej do 1,03 mln osób - poinformował na...
07.01.2010 | aktual.: 07.01.2010 12:45
07.01. Warszawa (PAP) - Bank Handlowy stawia na rozwój cross-sellingu i chce w ciągu trzech lat podwoić liczbę klientów bankowości internetowej do 1,03 mln osób - poinformował na czwartkowej konferencji prasowej prezes banku, Sławomir Sikora.
"Chcemy w ciągu 3 lat podwoić liczbę naszych klientów bankowości internetowej, do 1,03 mln osób" - powiedział Sikora.
Obecnie Bank Handlowy ma 557 tysięcy użytkowników bankowości internetowej.
Bank planuje, że obecnie skupiać się będzie na rozwoju cross-sellingu, zarówno w segmencie detalicznym, jak i korporacyjnym.
"W ostatnich latach skupialiśmy się na budowie bazy klientów, teraz chcemy im zaproponować szerszą współpracę" - powiedział Sikora.
"Zmieniamy nasze podejście - stawiamy na cross-selling i na budowę trwałej, i wieloproduktowej współpracy z klientami" - dodał.
Prezes poinformował, że bank zmienia segmentację swoich klientów, która oparta będzie m.in. o zakres współpracy z bankiem.
"Ponad 50 proc. naszych klientów współpracuje z nami w oparciu o jeden produkt. W detalu udział ten wynosi 66 proc." - powiedział Sikora.
Prezes poinformował, że bank opócz rozwoju zdalnych kanałów dostępu chce zwiększyć 10-krotnie swoją fizyczną obecność w ciągu najbliższych 3 lat.
"Nie będziemy wszędzie w Polsce. Koncentrujemy sie na 58 miastach w Polsce, będziemy tam bardziej obecni" - powiedział Sikora.
Bank chce zmienić także system motywacyjny swoich doradców.
"Premia uzależniona będzie od zadowolenia i satysfakcji klienta" - powiedział Sikora.
Prezes podał, że bank w 2010 roku chce wprowadzić bankowość mobilną, jednak nie podał szczegółów.
Poinformował, że bank jest zainteresowany rozwojem akcji kredytów hipotecznych. (PAP)
seb/ gor/