B.Handlowy stawia na cross-selling, chce podwoić liczbę klientów internetowych (opis2)

07.01. Warszawa (PAP) - Bank Handlowy stawia na rozwój cross-sellingu i chce w ciągu trzech lat podwoić liczbę klientów bankowości internetowej do 1,03 mln osób - poinformował na...

07.01.2010 | aktual.: 07.01.2010 12:45

07.01. Warszawa (PAP) - Bank Handlowy stawia na rozwój cross-sellingu i chce w ciągu trzech lat podwoić liczbę klientów bankowości internetowej do 1,03 mln osób - poinformował na czwartkowej konferencji prasowej prezes banku, Sławomir Sikora.

"Chcemy w ciągu 3 lat podwoić liczbę naszych klientów bankowości internetowej, do 1,03 mln osób" - powiedział Sikora.

Obecnie Bank Handlowy ma 557 tysięcy użytkowników bankowości internetowej.

Bank planuje, że obecnie skupiać się będzie na rozwoju cross-sellingu, zarówno w segmencie detalicznym, jak i korporacyjnym.

"W ostatnich latach skupialiśmy się na budowie bazy klientów, teraz chcemy im zaproponować szerszą współpracę" - powiedział Sikora.

"Zmieniamy nasze podejście - stawiamy na cross-selling i na budowę trwałej, i wieloproduktowej współpracy z klientami" - dodał.

Prezes poinformował, że bank zmienia segmentację swoich klientów, która oparta będzie m.in. o zakres współpracy z bankiem.

"Ponad 50 proc. naszych klientów współpracuje z nami w oparciu o jeden produkt. W detalu udział ten wynosi 66 proc." - powiedział Sikora.

Prezes poinformował, że bank opócz rozwoju zdalnych kanałów dostępu chce zwiększyć 10-krotnie swoją fizyczną obecność w ciągu najbliższych 3 lat.

"Nie będziemy wszędzie w Polsce. Koncentrujemy sie na 58 miastach w Polsce, będziemy tam bardziej obecni" - powiedział Sikora.

Bank chce zmienić także system motywacyjny swoich doradców.

"Premia uzależniona będzie od zadowolenia i satysfakcji klienta" - powiedział Sikora.

Prezes podał, że bank w 2010 roku chce wprowadzić bankowość mobilną, jednak nie podał szczegółów.

Poinformował, że bank jest zainteresowany rozwojem akcji kredytów hipotecznych. (PAP)

seb/ gor/

Źródło artykułu:PAP
usługibankigiełda
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)