Banki kuszą graczy. Postaci z gier na kartach płatniczych to dopiero początek
Banki kuszą graczy coraz bogatszą ofertą, w skład której wchodzą m.in. programy lojalnościowe. Jako pierwszy szlak przetarł Alior Bank. Obecnie trend podłapuje reszta branży.
11.09.2020 | aktual.: 01.03.2022 13:52
Banki kuszą graczy. Postaci z gier na kartach płatniczych to dopiero początek
Każdego miesiąca w walce o nowych klientów banki wprowadzają coraz to nowe rozwiązania. Tym razem padło na graczy. To spora, niezagospodarowana dotychczas, grupa, którą można zwabić ciekawymi produktami. Mowa m.in. o specjalnych kartach lub zniżek i programach lojalnościowych. na cyfrowe dobra.
Jako pierwszy kartę dla graczy League of Legends wprowadził Alior Bank, który wiosną tego roku wprowadził kartę . Na awersie karty umieszczono jedną z bohaterek gry. Podobny produkt znalazł się także w ofercie Getin Banku i Credit Agricole.
Banki kuszą graczy. Postaci z gier na kartach płatniczych to dopiero początek
Dzięki korzystaniu z limitowanych kart klienci mogą otrzymać 1000 punktów powitalnyc. Warunkiem jest dokonanie co najmniej pięciu transakcji na łączną kwotę min. 50 zł. Jednym z benefitów po skorzystaniu z promocji jest podwojenie pierwszego zamówienia paczki o wartości 650 RP (taryfa w grze League of Legends).
Czytaj też: https://www.money.pl/gielda/nowe-prognozy-dla-rynku-gier-widac-efekt-koronawirusa-6509406012143233a.html
W stronę graczy zerkają również firmy ubezpieczeniowe. Tym samym Europa Ubezpieczenia wprowadziły rozwiązanie pod nazwą Gshield.gg. Polisa chroni wszystkie płatności i transakcje, które są powiązane z danym kontem oraz w razie uszkodzenia sprzętu gamingowego, pozwolą naprawić go lub wymienić na nowy.