BDM podniósł cenę docelową dla akcji Multimediów do 11,1 zł
29.11. Warszawa (PAP) - Analitycy Beskidzkiego Domu Maklerskiego w raporcie z 24 listopada podnieśli cenę docelową dla akcji Multimedia Polska do 11,1 zł z 9,29 zł, podtrzymując...
29.11.2010 | aktual.: 29.11.2010 09:38
29.11. Warszawa (PAP) - Analitycy Beskidzkiego Domu Maklerskiego w raporcie z 24 listopada podnieśli cenę docelową dla akcji Multimedia Polska do 11,1 zł z 9,29 zł, podtrzymując rekomendację "akumuluj".
Rekomendacja została wydana przy cenie 9,56 zł, a w piątek na zamknięciu sesji giełdowej za jedną akcję spółki płacono 9,90 zł (do godz. 9.17 w poniedziałek nie zawarto jeszcze transakcji na akcjach spółki).
"Od naszej poprzedniej rekomendacji Akumuluj kurs spółki wzrósł o ponad 15 proc. Tak jak wcześniej oczekiwaliśmy, dzięki podjętym działaniom ograniczającym koszty, spółka poprawia wyniki. Dodatkowo w porównaniu r/r Multimedia korzysta na umocnieniu PLN względem USD i EUR, co wpływa m.in. na poziom kosztów praw autorskich i programmingu" - napisali analitycy BDM.
"W naszej zaktualizowanej wycenie uwzględniamy umorzenie akcji własnych (w sumie w trzech etapach spółka nabyła 38.34 mln szt. akcji, co stanowi ok. 25 proc. dotychczasowego kapitału) oraz perspektywę dalszego spadku ARPU w segmencie tv kablowej w IV kw.'10. Końcową wycenę ustaliliśmy na poziomie 11.1 PLN/akcję. Jest to 16 proc. powyżej aktualnej ceny rynkowej i dlatego podtrzymujemy nasze wcześniejsze zalecenie Akumuluj" - czytamy.(PAP)
bas/ asa/