Biedronka wypuszcza książkę kucharską za 5 zł. Jak ją zdobyć?
"Biedronka smakuje domem" - to nowa akcja popularnego dyskontu. Jej zwieńczeniem będzie możliwość kupienia książki kucharskiej za 4,99 zł. Najpierw trzeba jednak zrobić odpowiednie zakupy.
13.10.2017 | aktual.: 13.10.2017 12:42
Biedronka stawia na regionalne smaki. Od 12 października w sprzedaży są produkty, których na co dzień w dyskoncie nie spotykamy. Co ciekawe, nie wszędzie do kupienia są te same propozycje. Asortyment różni się w zależności od regionów kraju. Przykładowo inne lokalne masło będzie można kupić na północy, a inne na południu Polski.
W aktualnej ofercie oprócz masła są też m.in.: mięsa, wędliny, nabiał, dodatki do ryb, a także cukierki krówki. Wiele z nich jest wpisanych na listę produktów tradycyjnych Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. - Podczas akcji kuchni polskiej chcemy jeszcze bardziej zwrócić uwagę naszych klientów na to, co najlepsze w naszych rodzimych smakach. Jednocześnie jesteśmy świadomi zmieniających się oczekiwań polskich konsumentów, dlatego w naszej ofercie czekają na nich ciekawe inspiracje, pozwalające nawet początkującym stworzyć smaczne i typowo polskie dania w nowej odsłonie. Wierzymy, że nasza akcja pozwoli wielu osobom na nowo poczuć smaki ich domu - mówi Michał Gontarz, dyrektor zakupów, odpowiedzialny za ofertę produktów spożywczych marki własnej Biedronka.
Książka kucharska ma zachęcić do zakupów
Same produkty regionalne to jeszcze nie koniec polskiej oferty Biedronki. Klientów na zakupy ma ściągnąć także możliwość zdobycia książki kucharskiej "Kuchnia Polska. Pysznie i zdrowiej". Mówiąc precyzyjniej, będzie można ją kupić za 4,99 zł, ale dopiero w listopadzie. Z promocji będą mogły skorzystać osoby, które do 25 października dokonają jednorazowego zakupu artykułów z oferty "Biedronka smakuje domem" za minimum 49 zł. Muszą to zrobić z wykorzystaniem karty lojalnościowej "Moja Biedronka".
Książki kucharskie to sprawdzony patent w dyskontach. Furorę w 2013 r. zrobiły książki Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego rozdawane przez Lidla, w zamian za zebrane za zakupy naklejki. Po sukcesie akcji, w kolejnych latach niemiecki dyskont oferował kolejne wydawnictwa.
Biedronka od czasu do czasu kusi książkami uznanych pisarzy w promocyjnych cenach.