Bitwa o wiernego klienta. Lidl testuje własną kartę lojalnościową
Być może już w marcu klienci sieci Lidl będą mogli zbierać punkty, przeglądać historię zakupów i dostawać specjalne oferty ze smartfonem w ręku. Sieć testuje aplikację lojalnościową.
25.02.2019 | aktual.: 26.02.2019 09:41
Sieć Lidl testuje w Polsce nowy program lojalnościowy Lidl Plus, połączony z aplikacją mobilną. Na razie rozwiązanie testowane jest wyłącznie przez wybranych pracowników firmy, jednak udostępnienie narzędzia klientom powinno nastąpić wiosną. To odpowiedź firmy na kartę lojalnościową głównego konkurenta – "Moja Biedronka".
Program lojalnościowy o nazwie Lidl Plus działa w Niemczech, Austrii i Danii, a wkrótce pojawi się też w Polsce. Aplikacja znajduje się aktualnie w fazie beta – informuje serwis Wiadomości Handlowe.
Dziennikarze serwisu mieli okazję zapoznać się z aplikacją. Informują, że oprócz kuponów promocyjnych (do jednorazowego lub wielokrotnego użytku), powiadomień o ofertach i dostępu do gazetki promocyjnej, aplikacja umożliwia także przeglądanie historii własnych zakupów czy podgląd e-paragonów.
Wskaże również użytkownikowi na mapie najbliższy sklep sieci i umożliwi rezerwację alkoholi z Winnicy Lidla. Ponadto klienci zdobywać będą "zdrapki", pod którymi skrywać będą się dodatkowe promocje i nagrody.
Największy bezpośredni rywal dyskontera, Biedronka, już ponad dwa i pół roku temu wprowadził kartę lojalnościową Moja Biedronka. Własne aplikacje lojalnościowe ma też wiele innych sieci spożywczych i drogeryjnych, np. Carrefour, Auchan, Tesco i Rossmann.